Waarom is het handig om u in de voice of customer te verdiepen?
Een bedrijf leiden is geen eenvoudige klus. Je moet namelijk zorgen dat je met de juiste mensen aan de slag gaat en je moet ook zorgen dat je hen aan het werk kunt houden. Wat veel mensen echter vergeten is dat een bedrijf er niet is voor de werknemers, maar voor de klanten. Ook wij hebben helaas deze fout gemaakt. Ik heb mij namelijk zo sterk ingezet op het welzijn van mijn mensen, dat ik niet in de gaten heb gehad dat de service naar onze klanten niet altijd goed was. Wij hebben onlangs meer te horen gekregen over de voice of customer. Dat is een manier om meer over de beleving van de klant te weten te komen. Ik was wel nieuwsgierig hoe wij de voice of customer konden inzetten binnen ons bedrijf en ik ben daarom gaan kijken hoe wij gebruik konden maken van de voice of customer. Dat bleek een heel goede stap te zijn geweest want ik heb mij goed in dit onderwerp verdiept en ik zag heel veel nieuwe topics voorbijkomen. Dat beloofde veel al wist ik ook dat ik niet moest denken dat wij heel goed uit de test zouden komen. Ik ben gaan kijken wie ik kon inschakelen om de voice of customer toe te passen binnen ons bedrijf. Je kunt dat namelijk beter niet zelf gaan doen omdat je toch een blinde vlek hebt voor je eigen bedrijf en alles wat er gaande is. Ik ben daarom gaan kijken wie ik kon benaderen wanneer ik meer met de voice of customer wilde gaan doen en toen ben ik uiteindelijk op de site hellocustomer.com terechtgekomen. Deze site is alles wat je nodig hebt wanneer je met de voice of customer aan de slag wilt. Ik ben hier met heel veel interesse door de info gegaan en hoe meer ik over dit bedrijf las, hoe duidelijker het mij werd dat ik graag met hen zou willen werken. Ik ben daarom gelijk even contact gaan opnemen om te horen of zij mij ook konden helpen. Ik kreeg te horen dat men graag voor ons aan de slag wilde gaan en ik heb daarom ook gelijk een afspraak ingepland.
Deze mensen vertelden ons alles over de voice of customer
Wij wilden weten hoe wij onze service richting de klant konden verbeteren en ik ben daarom blij dat ik een beroep op de mensen van hellocustomer.com gedaan heb. Deze mensen weten alles van de voice of customer en zij hebben ons bedrijf naar een hoger plan weten te tillen. Wij zagen dat wij een aantal dingen grondig moesten aanpassen en zonder de medewerking van dit bedrijf, hadden wij deze dingen nooit ontdekt.
Wilt u ook aan de slag?
Mocht u ook het idee hebben dat uw bedrijf baat zou kunnen hebben bij een samenwerking met de mensen van dit bedrijf, dan kunt u:
- Even naar de site hellocustomer.com surfen
- Bekijken wat men voor u kan doen
- Een keer contact opnemen om een plan van aanpak op te stellen
Wij zijn blij dat wij met dit bedrijf zijn gaan werken en wensen u ook een fijne samenwerking toe.